The Reading Habits Book Tag



Благодаря на Мери, че ме е тагнала! :)

1. Имаш ли специално място вкъщи за четене? 
Ако дивана и леглото се броят за специални места - значи да.

2. Книгоразделител или обикновен лист хартия? 
Ако е книгоразделител на книгата тогава да, а ако не - листчето хартия с цитатите. 

3. Можеш ли да спреш да четеш по всяко време или трябва да спреш на определена страница, глава, част и т.н.? 
Ако живота ме иска (трябва да сляза от автобуса или трябва да ям - това са важни неща все пак). Но да, мога да спра по всяко време и все пак най-ужасно е като е на най-интересната част.

4. Ядеш ли или пиеш ли нещо докато четеш?
Докато чета цялото ми внимание е обхванато от книгата, най-много да пия вода, нищо повече.

5. Можеш ли да четеш докато слушаш музика или гледаш телевизия?
Пробвах. Не стана, разсейвам се просто.

6. Една книга в даден момент или няколко наведнъж?
Вече чета по няколко наведнъж, защото имам желание да чета почти всяка книга, която ми е в обсега.

7. Четеш вкъщи или навсякъде? 
Вкъщи и автобуса(само на дълги разстояния, не градските).

8. Четене на глас или наум?
Наум и коментиране на глас. 

9. Четеш ли всичко или пропускаш страници?
Зависи от книгата, но по принцип си чета всичко. Дали внимавам докато го чета е друг въпрос.

10. Пречупваш ли подвързията или я пазиш чисто нова?
Опитвам се да я запазя чисто нова и за това понякога си ги подвързвам, но има разтроение по ъгълчетата на някои.

11. Пишеш ли в книгите си?
Абсолютно НЕ. Мисля да почна да ползвам от тези листчето, дето всички останали използват. Не знам под какво име са.

Comments

  1. Чудесен таг! Благодаря ти, че си ме тагнала. Скоро и аз ще го направя. :)

    ReplyDelete

Post a Comment